مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس
سرخط خبرها

مصر اتهام دست داشتن در عملیات طوفان الاقصی را رد کرد

  • کد خبر: ۲۱۱۵۰۶
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
مصر اتهام دست داشتن در عملیات طوفان الاقصی را رد کرد
وزارت امور خارجه مصر ادعای وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن این کشور در آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین را تکذیب و تأکید کرد که مصر به طور کامل بر مرزهایش کنترل دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت امور خارجه مصر در این باره اعلام کرد: اظهارات وزیر دارایی «اسرائیل» در این باره به طور کامل مردود و غیر قابل قبول است و مصر، به طور کامل بر مرزهایش کنترل دارد.

وزارت امور خارجه مصر افزود: ادامه اظهارات بزالل اسموتریچ مبنی بر تمایل شدید وی به کشتار و ویرانی، مایه تأسف است.

وزارت امور خارجه مصر همچنین تأکید کرد که مصر همواره به توافق سازش با «اسرائیل» پایبند بوده است و تا زمانی که تل آویو به تعهداتش پایبند باشد، مصر نیز به آن‌ها پایبند خواهد بود.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی ادعا کرد: مصر مسوولیت بزرگی را در قبال آنچه در هفتم اکتبر رخ داد بر عهده دارد و حماس از طریق این کشور مسلح شد.

اسموتریچ گفت: از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می‌خواهم فشار‌های واشنگتن را نادیده بگیرد و فردا هیاتی را برای مذاکرات بر سر دستیابی به توافق برای مبادله اسرا به قاهره نفرستد.

وی در انتقاد از مذاکرات غیر مستقیم با جنبش حماس با میانجیگری مصر، قطر و آمریکا نیز تصریح کرد: مناسب‌ترین راه حل برای بازگشت اسرای اسرائیلی، ادامه عملیات نظامی در غزه است و رئیس شاباک باید به جای رفتن به مصر برای گفتگو، به رفح فرستاده شود تا همه اعضای حماس را نابود کند.

اسموتریچ ادامه داد: رئیس موساد نیز به جای رفتن به قطر، باید برای از بین بردن رهبران حماس در سراسر جهان تلاش کند.

مصر فردا (سه‌شنبه) میزبان نشستی با حضور روسای دستگاه‌های اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی با هدف پیش بردن مذاکرات دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و این رژیم است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->